Klantenpagina

IRIUM : ERP-oplossing > Service

Een volledig aanbod tot uw tevreden bent

Uw tevredenheid is onze prioriteit !Een gemotiveerd en gemobiliseerd team stelt u een gebruiksklare oplossing voor, vanaf de definitie van uw behoeften over de installatie van uw informatica-oplossing en tot de opleiding en de support van de gebruikers.

Gesprekspartners die naar u luisteren

Een geprivilegieerde en nabije gesprekspartner : Een toegewijd technisch-commercieel ingenieur volgt u doorheen onze samenwerking. Dankzij zijn vakkennis zal hij kunnen luisteren naar uw behoeften inzake productevolutie, vraag naar opleiding of informatica-infrastructuur. Ons commercieel team, bestaande uit 12 medewerkers, volgt haar klantenportfolio op in functie van het geografische gebied. U zult de nabijheid van uw IRIUM-contact waarderen.

 

Advies, audit, installatie, opstartassistentie, opleiding, ... Een team van een twintigtal meertalige consulten met een achtergrond binnen uw activiteitensector staat u bij om u onze software te laten gebruiken na opleidingen die aangepast zijn aan de noden van uw onderneming (op uw locatie of op afstand). Maar ook om te antwoorden op uw organisatie-analyses om bij te staan in het toepassen van de beste beheerspraktijken binnen uw activiteit. De consult zorgt voor de instelling van uw software en springt als een echte expert bij in de sleutelfase van de opstart. Zie de getuigenis van Anthony Sudre, consult bij IRIUM sinds 2011

 

Support voor gebruikers en systeem : Ons supportteam dat bestaat uit een dertigtal specialisten in afstandsonderhoud (of hotline) staat voor u klaar om efficiënt uw vragen te beantwoorden. Het supportteam stelt alles in zijn werk om u service van de beste kwaliteit te bieden, dankzij een kwalificatie- en opvolgingssysteem voor de vragen. Regelmatig worden tevredenheidsenquêtes uitgevoerd bij de IRIUM-gebruikers die een beroep deed op onze support, om onze dienstverlening voortdurend te evalueren en te verbeteren.

IONLINE-support: Een online supporttool voor een optimale behandeling van uw vragen

RIUM maakt gebruik van een 100 % webgebaseerd, ergonomisch en eenvoudig gereedschap voor het online invoeren van uw supportvragen. Dit gereedschap biedt hulp bij het opstellen van een duidelijke vraag, een globaal overzicht van al uw afstandsonderhoud, een grotere reactiviteit bij de behandeling van uw vragen, maar ook toegang tot productdocumentatie, onlinehulp, ... Alles werd in het werk gesteld voor een gemakkelijker gebruik van onze oplossingen.

Afspraak op: https://support.irium-france.comof op uw "Klantenpagina"

 
Heeft u nog geen account voor Online Support? Contacteer ons gauw voor het verkrijgen van een gebruikersnaam en een wachtwoord.

Gebruikersclubs: Om samen te evolueren!

IRIUM onderhoudt geprivilegieerde met haar klanten en de constructeur door de periodieke organisatie van Gebruikersclubs voor een grondige uitwisseling van de nieuwigheden die IRIUM voorstelt, de bijzondere noden van haar gebruikers en de inrichtingen van de constructeurs.

Een tot twee maal per jaar, komen deze clubs samen bij hun constructeur, bij IRIUM of op de concessie van een van de leden.

Vandaag zijn er 6 gebruikersclubs  (CATERPILLAR, CLAAS, CNH, DAF, JOHN DEERE, MANITOU).

Bekijk de programmatie van geplande clubs ...

De doelstellingen:

  • Mogelijkheid bieden aan de concessiehouders om hun behoeften aan oplossingen, opleidingen, organisatie, uit te drukken
  • De grote lijnen uitstippelen van de specifieke ontwikkelingen volgens de behoeften van de sector
  • Informeren over de evoluties van het informaticagereedschap: nieuwe versies, toekomstige functionaliteiten, nieuwe modules, enz.
  • De evolutie organiseren van de interfaces met de informaticasystemen van de constructeurs
  • De beste praktijken gemeenschappelijk invoeren

Deze gebruikersclubs maakten het eveneens mogelijk om Constructeursinterfaces tot stand te laten komen die uitgewerkt werden volgens de behoeften die uitgedrukt werden door de deelnemers aan deze vergaderingen.

i²M: Onze Methodologie voor Projectbeheer

Onze i²M®-methodologie (IRIUM® Implementation Methodology) is gebaseerd op meer dan 30 jaar ervaring in het uitrollen van beheerssoftware voor de sector van onze klanten, maar ook op een beheersstandaard voor informaticaprojecten, C.M.M.I. geheten. (Capability Maturity Integration Model), initieel ontwikkeld (en nog steeds gefinancierd) door het Amerikaanse Ministerie van Defensie.

Over het algemeen voert IRIUM het project uit in de hoedanigheid van aannemer onder de verantwoordelijkheid van de klant als bouwheer.

De klant kan, indien gewenst, bijstand vragen bij de aanneming (AMOA) om zich te laten bijstaan het beheer van het project of een subproject.

Het gebeurt vaak dat onze klanten een beroep doen op IRIUM via haar sectorspecialisten om zich te laten bijstaan bij de opdracht.

Onze projectleiders volgen deze methodologie in elke fase voor het verzekeren van het succes van het informaticaproject van uw onderneming:

Project definitie : afgrenzing van het project, actoren, begrenzingen & impact, succescriteria;

Projectorganisatie : ontwerp, uitvoering, beschrijving, opstart, exploitatie;

Richtbakens (GO, NO GO) en Documentatie (taakorganigram, grafiek van de mogelijke leveringen)

Onze oplossingen

Beheerssoftware voor :
- Distributeurs/Herstellers
- Verhuurders
- Importeurs

Onze expertise

• Land- en tuinbouwmachines
• Materieel voor bouw en laden & lossen
• Vrachtwagens en Dienstvoertuigen
• Handelaars in onderdelen en industriële uitrustingen

De Europese nr. 1 in ERP voor Distributeurs, Verhuurders en Herstellers van materieel

Irium - YoutubeIrium - LinkedinIrium - FacebookIrium - TwitterIrium - GoogleIrium - Contact